piątek, 22 kwietnia 2016

Best Western Arkon Hotel Gdańsk - recenzja



Dziś opinia hotelu Best Western Arkon Park.
Byłam tam jakiś czas temu, ale dziś znalazłam chwilę, żeby napisać post.


Hotel, który nie jest drogi, ale ma wiele zalet i wad.

Na pierwszy rzut oka idzie pokój:
- ładny, schludny czysty, łazienka przestronna i czysta.




I tu zaczynają się schody. 

Zamówiłam kolację do pokoju zastrzegając, że jestem uczulona na oliwki i poprosiłam, aby szef kuchni przyniósł mi coś ciekawego do jedzenia i niech coś wymyśli. 

Przyniósł kelner kolację, zjadłam połowę swojej porcji, i po około godzinie zaczęłąm mieć straszne duszności i boleć mnie serce..
wezwałam karetkę... która przyjechała. Poinformowałam personel hotelu, że wezwałam karetkę, ponieważ źle się czułam - personel medyczny zbadał mnie - dali mi jakieś prochy..

Następnego dnia kiedy się pakowałam zobaczyłam w świetle dziennym, że w daniu jest 
oliwa - z oliwek.. na które jestem uczulona...

Być może szef kuchni wiedział ( bo informowalam personel) że jestem uczulona na oliwki... ale nie pomyślał, że oliwa z oliwek daje taki sam efekt jak gdybym zjadła oliwki..

Niezbyt miło to wspominam. 

Swoja drogą śniadania są super i wszystko inne i gdyby nie ten incydent bardzo miło bym wspominała pobyt.

Więc jeżeli nie jesteście na nic uczuleni to polecam ten hotel, jeżeli tak radzę się zastanowić czy chcecie tam jeść. :)














Wasze komentarze :)