wtorek, 2 czerwca 2015

Truskawkowy mus na ciepłe dni



Ciepłe dni to również potrzeba ochłodzenia. Nieopodal mojego mieszkania stoi Pani ze straganikiem i sprzedaje truskawki. Sezon w pełni i ceny spadają.. Mi udało się kupić 1 kg za 5zł. Korzystnie zakupiłam kilka kg :) na zapas :D




Uwielbiam truskawki, a poniżej tabela kaloryczna

Wartości odżywcze

1 porcja - 100 g
 w 100 gw porcji 100 g

Wartość energetyczna 29,00 kcal
Białko  0,61 g
Węglowodany  4,71 g
Tłuszcz  0,37 g

Jak widać mało :)

Dziś przygotowałam pyszny chłodzący Mus truskawkowy do picia :) Idealny na drugie śniadanie

Składniki: 150 gram truskawek
8 kostek lodu
Blender

Ja korzystam z Maxo Mixx Bosh, nie tylko fantastycznie i szybko rozdrabnia, ale idealnie nadaje się również do innych dań.

Wszystko dokładnie blenduje do uzyskania delikatnej konsystencji. Przelewam do kubka lub kieliszka wysokiego, dekoruje miętą :)

Smacznego :)

mmmmm .... Pyyyycha :D








Wasze komentarze :)