czwartek, 11 czerwca 2015

Jak zarabiać na makijażu ? - recenzja książki



Od czasu do czasu zajmuje się makijażem. Lubię marketing i wszystko co dzieje się na rynku.
Dziś przedstawiam wam moją recenzję książki Jak zarabiać na makijażu.




Książka nie jest duża, wręcz przeciwnie przypomina zeszyt 100-kartkowy, cena nie jest mała bo 69,90. Mi udało się ją kupić za 59,90 w promocji swego czasu na hasło "facebook"
Darmowa wysyłka, więc nie jest źle.

Przeczytałam pierwsze 30 kartek i zaczęłam się zastanawiać.. dlaczego ja do tej pory nie robiłam takich rzeczy, które są tam opisane!

Czytając niektóre recenzje pozytywne i negatywne doszłam do wniosku, że prawda jest po środku. Jednemu ta książka się nie spodoba, inny uzna że przydatna. Tak samo z filmami w kinie innych film się podobał, jeszcze innym nie. Zaryzykowałam i kupiłam.

Zatem przejdę do konkretów

PLUSY:

- książka to bez wątpienia idealny MUST HAVE dla każdego wizażysty. Może się wydawać, że się wszystko wie, albo niektóre rzeczy w niej opisane są oczywiste. Jednak po głębszej analizie zastanawiamy się dlaczego tego nie robimy.. Więc przesłanie książki jest słuszne.

- książka dobrze prezentuje planowanie roku przez 365 dni - nie spotkałam się z tym wcześniej. Miesiąc po miesiącu opisane jest co i jak uderzyć, gdzie promować swoje usługi i do kogo się odzywać, aby zdobyć klientki

- bardzo podobał mi się fakt skupienia się w 60% na Makijażu Ślubnym. Nie ma co ukrywać, ale dla mnie to strzał w dziesiątkę. Nie potrzebuje komercyjnych zamówień, jeżeli ktoś jest dobry w makijażu ślubnym to moze zarobić kosmiczne pieniądze również na nim. Dlatego wielki plus za ten temat. Poza tym myślę, że warto podkreślić fakt, że większość początkujących i średniozaawansowanych wizażystek również bardziej skupia się na makijażach ślubnych niż komercji. Chociaż samej komercji również nie brakuje w książce.

- Podobał mi się również fakt napisania wprost o rozwoju, o konkretnych kwotach na rynku, które wizażystki biorą za makijaże, o polityce cenowej.

- Dużym plusem jest wskazanie odpowiednich rozwiązań sprzedażowych, motywacyjnych w odniesieniu do klientów, aby do nas wracali.


MINUSY

- myślę, że z minusów to chyba największym jest cena 59,90 w promocji, jednak jak tak myślę sobie - to cena jest adekwatna do jakości i zawartych w książce informacji.

PODSUMOWANIE

Polecam książkę z czystym sumieniem szczególnie dla osób, które chcą się rozwijać i poszukiwać nowych rozwiązań dla pozyskiwania swoich klientów.

Po głębszej analizie można stwierdzić, że z wymienionych przykładów zawartych w książce mogą również korzystać fryzjerki, kosmetyczki i wszystkie firmy branży beauty.





Wasze komentarze :)