poniedziałek, 4 maja 2015

Zakopane - Dom Goscinny Gubalówka.pl - Recenzja



Ostatnio byłam trochę w terenie. Więc będę miała 2 posty na temat hoteli. Jeden będzie dotyczył cudownego domu gościnnego Gubałówka.pl, drugi natomiast beznadziejnym hotelu w Tychach.

Dziś postanowiłam napisać wam recenzję dobrej miejscówki w Zakopanem.

Jak każdy uważam na to, aby za wiele nie wydać na wyjazdach, a żeby dobrze się bawić.




Majówkę spędziłam w Zakopanem. U mnie Majówka rozpoczęła się od 30-tego kwietnia i trwała do 3 maja włącznie.

Szukając noclegu w Zakopanem, kierowałam się ceną i dobrą lokalizacją. W lutym kiedy byłam w Zakopanem na Walentynki nocowałam w hotelu RYSY ( tu recenzja Hotelu Rysy ) jednak moją uwagę przykuła właśnie Gubałówka.pl. Niewielki dom gościnny na samym szczycie Gubałówki. Już w lutym zarezerwowałam pokój dla 2 osób z widokiem na Tatry.

Wtedy nie wiedziałam jak można dobrze tam się czuć.

Droga do Zakopanego minęła dość szybko. Ominęliśmy całe korki, bo do tego domu gościnnego omija się całkowicie Zakopiankę i korki :D

Na Gubałówkę możliwy jest dojazd zarówno od Poronina (nie ma konieczności wjeżdżania do centrum Zakopanego) jak i od strony Kościeliska oraz od strony Witowa.

Cena za nocleg ze śniadaniem bardzo przystępna - powiedziałabym nawet śmieszna jak za taką lokalizację. 

Pokoje: Ładny przestronny pokój z widokiem na panoramę Tatr. Dobrze wyposażony z 2 łóżkami. Jedno duże na dole, drugie na antresoli. Telewizor, z którego nie korzystaliśmy, ponieważ cały czas byliśmy w terenie. :) jednak dla nudzących się zawsze jest jakaś alternatywa w postaci kanałów telewizji cyfrowej naziemnej.
Łazienka czyściutka, pachnąca. Jedynie co to ręczniki były strasznie szorstkie, ale nie ma co się uprzedzać, w końcu to dom gościnny, nie hotel. Warto więc zabrać ze sobą swoje. 

Na dole kuchnia do korzystania dla gości. Można zrobić sobie posiłek na ciepło, usiąść porozmawiać. 
Śniadania: bardzo domowe. Codziennie o 9:00 rano czekało na nas śniadanie, pomidorek, oscypek, wędlina, sery, czasami twaróg z dżemem, herbatka, jajecznica do wyboru. Jednego dnia paróweczki na ciepło. Miłe lekkie śniadania. 

Bezpłatny parking dla gości hotelu.

Jest to zdecydowanie miejsce godne polecenie nie tylko ze względu na jego lokalizację, ale również na dobrą cenę i obsługę.

Dom Gościnny Gubałówka znajdziecie na www.gubalowka.pl

















2 maja pogoda nie rozpieszczała, więc zaopatrzyłam się w przeciwdeszczowy płaszcz koloru żółtego, który wyglądał jak prezerwatywa :D ale na szczęście nie byłam sama w takim :D i można było zwiedzać dalej Zakopane :)







Pod Domem Gościnnym znajduje się miła regionalna knajpka właścicieli. Początkowo martwiłam się, że będzie wieczorem głośno, ale jednak nie.. miło, cicho spokojnie :D

Jak widać obok parking dla Gości Domu Gościnnego Gubałówka.pl



Ciekawy artykuł, który znalazłam w lokalnej prasie :D Godny przeczytania :)






Owieczki są super







Kilka zdjęć z Muzeum W Zakopanem






Po kiepskiej pogodzie przyszło Słoneczko :) widok z okna pokoju :)











Zachęcam do odwiedzenia moich kanałów na Facebooku i Instagramie :)



Wasze komentarze :)