wtorek, 5 maja 2015

Ulubiency MAJA - Kosmetyczne Must Have




Wiele osób wybierając swoich ulubieńców kieruje się trendami, co w danej chwili jest modne, co jest w promocji itd. Dla mnie ulubieńcy to takie kosmetyki, które są bezkonkurencyjne od wielu miesięcy, które używam już jakiś czas i wiem dokładnie jak działają i tylko takie staram się opisywać.

Kosmetyki, które w chwili kiedy mi się kończą ponownie zakupuję.



Ulubieńcami maja są:
Lakier do paznokci CHIC Wibo - matowy lakier o naturalnym odcieniu, który doskonale wygląda na paznokciach. dla pasjonatów błyszczących odcieni podpowiem, że nałożenie bezbarwnego lakieru ślicznie nabłyszcza ten lakier. Cena jest niska jak to Wibo, ale efekt bardzo ładny. Szczególnie polecany dla kobiet lubiących stonowane odcienie.

Róż w kamieniu JOKO FINISH Your Makeup - idealny, delikatny. Długo utrzymuje się na policzkach. Delikatnie nałożony pędzlem Kabuki daje efekt naturalnego rumieńca. Cena również bardzo przystępna. 
Cienie do powiek PAESE - w maju wybrałam o delikatnym pastelowym odcieniu naturalnych kolorów i zieleni pastelowej. Zieleń ma odświeżyć nasze spojrzenie. 

Pomadka w kredce matowa Palladio - fantastyczna pomadka w wykręcanej kredce ziołowa Palladio. Nie tylko sprawia Extra Mat na ustach, ale efekt jest długotrwały. Zawsze mam ją przy sobie w torebce. 
Modelator sylwetki BODY ART Dr Ireny Eris. Fantastyczny żel do ciała antycellulitowy. Efekty widać już po 7 dniach stosowania. Na wiosnę jak znalazł. Idealny kosmetyk dla każdej kobiety. U mnie sprawdził się niesamowicie szybko i skutecznie. 
Perfumy Calvin Klein Euphoria - niektórzy mówią, że Euphoria jest za ciężka na lato, ale w maju sprawdza się doskonale na popołudnia i wieczory. Skóra po wpływem ciepłego powiewu wiatru sprawia, że zapach perfum delikatnie się unosi. Używam tych perfum od bardzo dawna.. i cały czas je czuje na sobie. Warto używać na co dzień również kremu lub balsamu o tymże zapachu.
PAESE Olej Arganowy. Genialny Olejek z pipetką. Nadaje się idealnie jako preparat na twarz na noc w celu regeneracji jak również na włosy i suche dłonie. Małe opakowanie, jednak bardzo wydajne.  Moje słabe i zniszczone od farbowania włosy wymagały naprawy. wmasowałam go w nie nałożyłam czepek z folii, na to ręcznik i chodziłam cały dzień po domu. Po zmyciu i wysuszeniu efekt był niesamowity. Włosy mięciutkie delikatne. Polecam w 100% ten produkt. 













Zachęcam do odwiedzenia moich kanałów na Facebooku i Instagramie :)



Wasze komentarze :)