czwartek, 28 maja 2015

Pedi Maxx - Mango - Recenzja tarki do stóp



Zbliża się lato, wymujemy nasze stopy z ciepłych butów i zdejmujemy skarpetki. Niebawem zmienimy to wszystko na śliczne sandałki. Nasze stopy muszą być nienaganne.




Tak z roku na rok patrzę na ludzi dookoła i mało która kobieta dba o swoje stopy. Nie rozumiem tego, przecież stopy w lato są niczym jak nasza wizytówka.

Mi przez zimę i niewygodne obuwie zrobiła się masakra. Nie pomagały pumeksy, tareczki, kremy czy nawet nowa rolka do pięt znanej marki.

Ostatecznie zaryzykowałam i dałam się ponieść wierze w reklamę w TV - Mango, bo była akurat promocja 20zł taniej. Już dawno chciałam to kupić, ale wcześniej 79,90 jakoś mnie nie przekonywało.

kiedyś od nich kupiłam jeden produkt Paint ZOOM i był dobry więc pomyślałam - zaryzykuję.

Wiecie co?

Nie żałuję !


Wczoraj po kąpieli przed Project Runway wzięłam mój Pedi Maxx w obroty. Włożyłam 4 baterie paluszki ( AA) i sprawdziłam czy rzeczywiście tak dobrze działa jak reklamują.

Efekt jest miażdżący!! Zszedł mi prawie cały stwardniały naskórek na piętach. Mniejszymi obrotami doprowadziłam resztę stóp do wyglądu. Efekt jest niesamowity. Pięty ładnie wyglądają, są mięciutkie i schludne. za 7 dni powtórzę cały cykl, aby utrzymać efekt.

Nie sprawiało mi to bólu, ani nieprzyjemnych doznać. cały zabieg zajął mi z 15 minut.

Po wszystkim posmarowałam stopy kremem Scholl na popękane pięty, aby skórę nawilżyć i odpowiednio dostosować.

Jest to moje najlepiej wydane 59,90 w ostatnim czasie.



















Pedi Maxx - urządzenie do usuwania zgrubiałego naskórka.
Precyzyjne mikropilniczki szybkim ruchem obrotowym, delikatnie i szybko sprawią, ze skóra będzie jedwabiście gładka, zdrowa i seksowna. Urządzenie jest zasilane na baterie.

Posiada specjalny system zbierania odpadków, który dokładnie wyłapuje wszelkie drobiny. Wszystkie ścinki i pył zostają wewnątrz i nie ma bałaganu!

Dostępne są dwa tryby pracy: 
  • z małą prędkością przy niewielkich zgrubieniach,
  • z wysoką prędkością do usuwania najbardziej twardej i najgrubszej skóry.
Pedi Maxx delikatnie zbierze szorstką skórę i zapewni długotrwały efekt. Wystarczy włączyć urządzenie i przeprowadzić je po problematycznych miejscach. Po kilku sekundach nie ma śladu po zgrubieniach i naroślach!
Krążki do mikrodermabrazji są doskonałe do wygładzania mniej problematycznych miejsc, takich jak dłonie, łokcie a nawet kolana.
Pedi Maxx ma ergonomiczny kształt, dzięki temu dobrze leży w dłoni. Mocny silnik zapewnia mikropilniczkom ze stali nierdzewnej niezbędną moc.

W zestawie:
  • 1x Pedi Maxx,
  • 1 szorstka tarcza,
  • 1 tarcza wygładzająca,
  • 1 pojemnik na martwy naskórek,
  • 6 wymiennych nakładek do mikrodermabrazji,
  • woreczek podróżny,
  • szczoteczka do czyszczenia.
Cały zestaw można zobaczyć TU
Zachęcam do odwiedzenia moich kanałów na Facebooku i Instagramie :)



Wasze komentarze :)