czwartek, 14 maja 2015

Niecałe 5 kg w 5 tygodni ! Dieta i upór czynią cuda!



Miałam się zważyć 19 maja, ale nie wytrzymałam i zrobiłam to.

Dziś rano moja waga wynosiła 90,9 kg.

straciłam w miesiąc prawie 5 kg lub jak kto woli ponad 4 kg :) bez większego wysiłku - samą dietą.

Dietą czyli odstawieniem wszelkiego syfu. Odstawiłam wszystko co pieczone i zminimalizowałam słodycze.

Co to jest syf?




Syf to wszelkie produkty z dodatkami E..., z syropem fruktozowo-glukozowym i innego tego typu pochodne..

Jem mięsa gotowane na parze, głównie kurczaka lub indyka, warzywa też gotuje na parze..

Każdy mi mówił, że produkty gotowane na parze są niedobre... Nie zgodzę się z tym..

1. Mogę na jednym "ogniu" ugotować za jednym razem makaron lub ryż, warzywa i kurczaka.  Zajmuje mi to zaledwie 15 minut.

2. Nie tracę czasu na przygotowywanie w każdym z garnków osobnego dania.

3. Wszystko wkładam  do jednego garnka z sitkiem przykrywam przykrywką i zostawiam na 15 minut. Wracam i gotowe :D Nic się nie przypali itd :)

4. W między czasie robię krótkie 15 minut ćwiczeń z Chodakowską :P na YouTube :)

5.  Warzywa i mięso doprawiam pieprzem i solą - to ważne i z tego nie zrezygnuję!

6.  4 godziny przed snem około 18:00 -18:30 idę na szybki marsz - około 20 - 30 minut w zależności od mojego samopoczucia.

7. Godzinę przed snem piję szklankę świeżo wyciśniętego soku z grapefruita.

Mam nadzieję, że 19-tego jak będę się ważyć moja waga pokaże jeszcze mniej :) Wszystko dobrze się układa, bo 19-tego mam kolejne spotkanie z dietetykiem klinicznym. Ciekawe co mi powie tym razem :)

Wczoraj byłam na zakupach w Carrefourze i widząc Fantę gazowaną czy cukiereczki czułam że popadam w szał.. Jezu jak mi się chciało ich.. Boże pragnełam ich... ale na szczęście pobiegłam po wodę mineralną gazowaną i oszukałam mój mózg, że to fanta ;)

Bardzo to pomaga. Pomaga mi też mój narzeczony, który czasami daje mi pokusy bo je słodycze :D ale mimo wszystko staram się przechodzić koło tego obojętnie.



Zachęcam do odwiedzenia moich kanałów na Facebooku i Instagramie :)



Wasze komentarze :)