wtorek, 12 maja 2015

Misja zrzucenie wagi! Cel 65 kg! Misja Ewa Chodakowska

Od miesiąca mam misję zrzucenia wagi. Odrobine mam to wszystko utrudnione, ponieważ mam tarczycę i zaczęłam brać lekarstwa miesiąc temu.

Moja motywacja jednak jest duża.




Codziennie staram się jeść warzywa i owoce, około 1,5 do 2 litrów wody, 3- max 4 kromki chleba pełnoziarnistego na naturalnych składnikach.

Dziś byłam zrobić badania krwi, aby sprawdzić jakie będą efekty po miesiącu brania tabletek na tarczycę. Czy mój cholesterol spadł itd :) i są dobre wieści.

Cholesterol przez miesiąc spadł mi z 295 na 198 Emotikon grin a poziom tarczycy z 60,880 na 25,440 Emotikon grin jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. 

Aby zmotywować się bardziej zmierzyłam się dziś, aby sprawdzać również moje wymiary :)

Stan na dzień 8 maja 2015 :)

Biodra: 115
Pas: 93
Biust: 115
Udo: 66
Łydka: 47
Biceps: 37

Waga - 95 kg.

Kolejna data żeby sprawdzić co i jak to 19 maja -  moje urodziny, będę się ważyła i mierzyła co 7 dni.

Na początek rozpocznę SKALPEL Ewy Chodakowskiej. Sprawdzę na własnej skórze czyjej ćwiczenia rzeczywiście pomagają. ;)



Wasze komentarze :)