piątek, 24 kwietnia 2015

Przeglad prasy wydanie Twój Styl Maj 2015



Od czasu do czasu kupuje jakąś lekturę, aby zobaczyć co ciekawego dzieje się w świecie z zakresu mody, urody. Poczytać ciekawe artykuły.

Kilka dni temu przykuła moją uwagę okładka Twojego Stylu.

Impulsywnie zakupiłam to czasopismo. A w nim..





Ku mojego zdziwienia wiele ciekawych artykułów.


Na pierwszy rzut idzie reklama GUESS, gdzie do reklamy dołączona jest karta rabatowa o wartości 100zł ! ! ! Tak dobrze czytacie 100zł!!




Kolejno próbka kremu Dermika. Na tym kończą się gifty ;) Krem 55+ szkoda, że nie biorą pod uwagę faktu iż takie czasopismo czytają też młodsze osoby :P Pamiętam jeszcze 3 lata temt tych próbek było znacznie więcej w czasopismach.



Godny przeczytania artykuł na temat napastowania w pracy. Mało kto zdaje sobie sprawę, że głupie żarty, podteksty na temat urody itd mają znamiona napastowania. Artykuł godny przeczytania nie tylko dla kobiet, ale również dla mężczyzn. 


Musiałam to napisać ;) czasami gdzieś ktoś porusza ten temat, ale tu poruszyli go doskonale. Artykuł jak sama nazwa mówi, którą widzicie na zdjęciu... ciekawy..


Standardowa kolumna kosmetyczna - w tym wydaniu bardzo rozległa. Dodatkowo są wrzucone sposoby zrzucenia wagi na kilka tygodni. Godne polecenia.


Coś dla kobiet, które oczekują dziecka lub już je posiadają. Cenne uwagi psychologa itd.



Magazyn kosztuje 10,90 z filmem na DVD "Diana" bez filmu zapewne taniej.  Ja osobiście lubię takie filmy, więc wzięłam razem z nim. 266 stron większość to naprawdę ciekawa treść, a nie reklamy co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Jest co poczytać. Dużo ciekawych rzeczy o których się mówi na czasie. 

Polecam. 



Zachęcam do odwiedzenia moich kanałów na Facebooku i Instagramie :)



Wasze komentarze :)